سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور فرهاد در انتظار نتایج نکونام توجه گزارشگر ایتالیایی به طارمی مذاکرات قطبی با فدراسیون فوتبال ادامه دارد ستاره مشهدی در کادر فنی نفت بندرعباس دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب سردار آزمون در تیررس لیگ‌های اروپایی بنیادی‌فر داور فینال آسیا شد سون هیونگ مین جانشین بنزما می‌شود وزیر ورزش: تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود برای استقلال ورزشگاه خلیج فارس بسازید قایدی آماده‌ترین بازیکن کلبا اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
سرخط خبرها

افشاگری فکری علیه هیات مدیره استقلال| بازیکنان کم کاری نکردند

  • کد خبر: ۶۸۵۲۳
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶
افشاگری فکری علیه هیات مدیره استقلال| بازیکنان کم کاری نکردند
محود فکری عیله اعضای هیات مدیره استقلال دست به افشاء گری زده و از مذاکرات آن‌ها در زمان مربیگری با دیگر مربیان پرده برداشته است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، زمانی که محمود فکری از استقلال جدا شد، شایعاتی درباره اینکه برخی بازیکنان دردوران مربیگری او کم کاری کرده‌اند بار‌ها در فضای مجازی دیده شد. این شایعات با ابراز علاقه برخی بازیکنان درفضای مجازی به فرهاد مجیدی به واقعیت نزدیک می‌شد، اما سرمربی سابق استقلال هرنوع کم کاری از سوی بازیکنان استقلال را رد کرده و براین باور است که بازیکنان تیمش هیچ کم کاری نداشته‌اند.

سرمربی استقلال چنین گفته است: «هر سرمربی استقلالی آرزو دارد که روزی روی نیمکت این تیم بنشیند. زمانی که من استقلال را تحویل گرفتم، بحران‌های مختلف وجود داشت و با صبوری ما و بازیکنان آن‌ها را سپری کردیم. بالاخره یک روز مفصل در این مورد صحبت خواهم کرد. مشکل من بازیکنان استقلال نبودند و اکثر آن‌ها با تمام وجود بازی می‌کردند. اگر هم یک جا‌هایی تمرکز آن‌ها به هم می‌خورد و در فرم همیشگی نبودند، به خاطر اتفاقات حاشیه‌ای بود که رقم می‌خورد.» فکری درپاسخ به این سوال که چه حواشی ازسوی هیات مدیره ایجاد شد، گفت: «شما مثلا می‌دیدید که هیات مدیره با یک سرمربی دیگر مذاکره کرده است. هر هفته یک اتفاق عجیب را ایجاد می‌کردند که تمرکز بازیکن به هم بخورد. این مسائل تمرکز بازیکن را بهم می‌ریخت. وقتی بازیکن بداند که تا پایان فصل با یک سرمربی کار می‌کند خیالش راحت است، اما وقتی هر هفته یک حاشیه را می‌دید یا متوجه می‌شد که با یک سرمربی مذاکره کرده‌اند یا کسی را می‌خواهند کنار بگذارند، ناخواسته تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریخت.» فکری ادامه داد: «همین به هم خوردن شرایط باعث می‌شود که به بازیکنان اتهام کم کاری بزنند که منصفانه نیست. از روز اولی که وارد استقلال شدم به آن بازیکنان اعتقاد داشتم و می‌گفتم و الان هم می‌گویم که بازیکنان بسیار خوب و توانمند هستند. مشکلی از بابت بازیکن نداشتم و شاید یکی دو بازیکن شیطنت کردند باعث شدند اذیت شویم، اما اکثر بازیکنان خوب بودند که همیشه تلاش خودشان را می‌کردند.»

صحبت‌های فکری نشان می‌دهد او نسبت به عملکرد هیچ بازیکنی ناراضی نیست، اما عمیقا از رفتار مدیران استقلال شکایت دارد. اینکه چرا اعضای هیات مدیره استقلال در دوران مربیگری او با دیگر مربیان (احتمال زیاد منظر فکری، فرهاد مجیدی است) مذاکره می‌کردند بی آنکه تکلیف سرمربی را روشن کنند، خود مسئله مهمی است که هیچ بعید نیست در زمان فرهاد مجیدی هم تکرار شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->